No more… or something like it.

Tin sa anunt ca TU intri pe acest blog pentru ca ai dorit tu sa intri, sa afli un lucru sau altul, si pentru asta te rog foarte mult sa ai un limbaj adecvat si coerent. Oricum, comentariile considerate „inappropiate” nu vor aparea pe site, so … don’t even bother.

Nu mai simt nevoia sa postez in blog, sau cand postez, nu o mai fac asa de des.
S-a dus acea „dependenta”. Probabil ma exteriorizez mai mult acum si nu mai am nevoie atat de mult de acest blog, care m-a ajutat de-a lungul vremii.

Let’s get back on the main subject : In ultimul timp am fost foarte … foarte … ocupat. Si cred ca o sa fiu in continuare. O sa fie interesante lucrurile ce o sa se intample dupa vacanta ce va urma.
Am avut cateva „proiecte” de realizat, destul de interesante, bineinteles, in ce altceva decat in domeniul webdesign-ului. Probabil o sa va prezint ceva sneak peak or something, dar asta ramane la latitudinea mea.
Simt o oboseala generala in tot trupul, pur si simplu am nevoie de acea vacanta de o saptamana.

M-am saturat sa abordez acele probleme „sufletesti” , pentru ca ma fac prea mult sa sufar, deci implicit, nu o sa mai abordez. Poate doar daca simt neaparat nevoia… dar nu prea cred. Am ajuns sa fiu imun la tot ce e in jur, si implicit, I just live my life, on my own way.

P.S. Merita citit acest articol, care arata cum ma simteam si eu cu ceva timp in urma. Probabil va ajunge si ea in tabara „imunilor” … who knows.

P.P.S : You can find superificiality at it’s most hi-def everywhere 🙂 deh, traim in Romania, si asta ne ocupa tot timpul, nu?

Despre Paul Roman

Not so ordinary. Definetly not a regular guy. Follow me and you'll find out the way I see the world.

2 răspunsuri la „No more… or something like it.

  1. LOOL

    PENAL!!!!naspa….esti nebun….

  2. @LOOL: Probabil sunt… cum spui tu… 😛

Expune-ţi gândurile!